همه چیز درباره ی رابطه ی مقعدی
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت
 

عوارض رابطه مقعدی چیست؟ بسیاری از کسانی که رابطه مقعدی برقرار می‌کنند از عوارض این نوع رابطه اطلاعی ندارند. یکی از اصلی‌ترین خطرات رابطه جنسی مقعدی بالا بودن احتمال انتقال بیماری‌های جنسی در این نوع رابطه است. رابطه جنسی از پشت در میان زن و مرد چه از نظر متخصصان بهداشت و چه از طرف ادیان منع شده است. لذت حاصل از رابطه مقعدی بسیار کمتر از رابطه واژینال در هر دو جنس می‌باشد، چرا که این ناحیه از لحاط زیستی برای کسب لذت طراحی نشده است. این نوع رابطه در میان همجنس گرایان شایع می‌باشد. طبق مطالعات شیوع بیماری‌های مقاربتی نیز در این جمعیت بیشتر است. لازم است بدانید حتی یک بار رابطه مقعدی می‌تواند به طرفین آسیب بزند. 

رابطه مقعدی، سکس از پشت یا  Anal Sex، یکی از اشکال روابط جنسی پر خطر است که در آن دخول از طریق مقعد انجام می‌شوند. این نوع رابطه هم در مردان هم در زنان وجود دارد و آسیب‌های آن بسیار شدید است و لازم است نسبت به آن آگاهی لازم را پیدا کنید. اشکال مختلفی که می‌توان با عنوان رابطه مقعدی شناخته شود شامل دخول آلت جنسی مردانه، ورود هر شیئی به مقعد به قصد لذت جنسی و ارضای دهانی مقعد است.

عوارض جسمانی رابطه مقعدی

مقعد خشک و فاقد لغزندگی و چربی واژن است

به دلیل خشکی دهانه مقعد، دخول می‌تواند باعث پارگی بافت داخل مقعد شده و علاوه بر خونریزی، باکتری‌ها و ویروس‌ها را وارد جریان خون کند. این اتفاق باعث گسترش بیماری‌های جنسی مانند ایدز یا HIV شود. رابطه مقعدی 30 برابر بیشتر از رابطه واژنی، خطر ابتلا به ایدز را افزایش می‌دهد. همچنین قرار گرفتن در معرض ویروس HPV ممکن است به ایجاد زگیل‌های مقعد و در ادامه به سرطان مقعد منجر شود. حتی استفاده از روان کننده‌ها و روغن‌ها با اینکه به ظاهر به رابطه کمک می‌کند اما نمی‌تواند از پارگی‌ها این ناحیه جلوگیری کند.

بافت داخل مقعد آسیب پذیر است

بافت خارجی پوست دارای لایه‌هایی از سلول‌های مرده است که به عنوان محافظ در برابر عفونت‌ها عمل می‌کند. اما بافت درون مقعد این لایه‌ها را ندارد و با آسیب دیدن یا پارگی، به سادگی عفونت‌ها وارد جریان خون می‌شود. با این وجود بسیاری از زنان قبل از ازدواج از ترس پاره شدن پرده بکارت رابطه مقعدی را ترجیح می‌دهند.

مقعد برای نگهداری مدفوع طراحی شده

عضله حلقوی مقعد، بعد از دفع تنگ می‌شود، در این هنگام که عضله تنگ است، دخول بسیار دردناک و سخت می‌شود. به مرور زمان باعث آسیب دیدن اسفنکتر (عضله انعطاف پذیر در دهانه خارجی مقعد) شده و قابلیت انعطاف و کنترل آن از بین می‌رود.

مقعد پر از باکتری و میکروب است

حتی اگر هر دو طرف سکس هیچ بیماری مقاربتی یا عفونی نداشته باشند، باکتری‌های موجود در مقعد توانایی انتقال به آلت تناسلی مرد را دارد. به دلیل نزدیکی مقعد به واژن، ورود ترشحات مقعد به واژن به وسیله آلت تناسلی مرد، بسیار خطرناک است و می‌تواند منجر به عفونت واژن و آسیب‌های جدی واژن شود. بنابراین دخول آلت به واژن پس از رابطه مقعدی، به شدت خطرناک بوده و به هیچ وجه نباید انجام شود.

رابطه مقعدی می‌تواند خطرات زیادی داشته باشد. همچنین رابطه دهانی با مقعد می‌تواند برای هر دو طرف خطر هپاتیت، عفونت یا زگیل، HPV و دیگر عفونت‌ها. همچنین در صورت ورود اسپرم از دهانه مقعد به واژن، حاملگی می‌تواند اتفاق بیفتد. به دلیل ماهیت انعطاف ناپذیر مقعد، بر اثر یک جابجایی یا فشار نابجا، امکان شکستگی آلت تناسلی مرد وحود دارد.

خونریزی مقعد

مویرگهایی ریز در ناحیه مقعد وجود دارد که اگر آمیزش مقعدی با احتیاط صورت نگیرد منجر به خونریزی های کم و زیاد می گردد.

زود انزالی

یکی از عوارض مهمی که رابطه مقعدی ایجاد می کند زود انزالی است. درنتیجه فرد نمی تواند از رابطه با همسرش لذت کافی را ببرد و دچار سرد مزاجی می شود.

انتقال ایدز

همان طور که گفته شد در آمیزش مقعدی خونریزی وجود دارد و از این جهت احتمال انتقال ویروس ایدز بالا می رود. بنابراین استفاده از کاندوم ضروری است.

درد مقعدی

به دلیل وجود رشته های عصبی اطراف مقعد، این رابطه درد شدید مقعد را به همراه دارد.

بیماریهای عفونی

احتمال انتقال بیماری های عفونی در رابطه مقعدی بالا می ورد مخصوصا هنگامی که پس از آمیزش مقعدی، بدون شستشوی كامل طرفین رابطه جنسی از جلو انجام گردد.

آسیب به مقعد

گیرنده‌هایی حساس در مقعد وجود دارد که به محض ورود مدفوع انتهای رکتوم احساس دستشویی در فرد ایجاد می کند. این گیرنده ها تفاوت وجود گاز و مدفوع را می‌فهمد اما آمیزش مقعدی در درازمدت سبب آسیب‌هایی به این گیرنده ها می شود

بی اختیاری مدفوعی اختیاری مدفوع

انجام مکرر آمیزش مقعدی به عضلات حلقوی آسیب می رساند. عضلات حلقوی وظیفه بستن مقعد را بر عهده دارند. در موارد پیشرفته تر سبب آسیب به عضله اسفنکتر مقعد و بی اختیاری مدفوعی می گردد.

سوراخ شدن روده ها

آمیزش مقعدی می تواند سبب سوراخ شدن روده ها شود.

تاثیر رابطه مقعدی در بوجود آمدن بواسیر (هموروئید)

یکی از مهمترین خطرات و آسیب های رابطه مقعدی، امکان ابتلا به بیماری بواسیر ( هموروئید ) و یا شقاق است.

همانطور که گفته شد رابطه مقعدی به دلیل آسیبی که به اسفنکتر خارجی وارد می کند احتمال ابتلا به بواسیر را افزایش می دهد، زیرا برقراری رابطه جنسی از طریق مقعد سبب گشاد شدن عروق و تورم آن و در نتیجه ایجاد بواسیر و یا هموروئید می شود که بایستی جهت درمان بواسیر اقدام نمود.

به علاوه هنگامی که مبتلا به بواسیر هستید برقراری رابطه ممنوع است زیرا بیماری را تشدید می کند و سبب افزایش عفونت و خونریزی می گردد.

همچنین افرادی که یکبار مبتلا به بواسیر شده اند برقراری رابطه از پشت می تواند ریسک بیشتری داشته باشد. بنابراین تا بهبودی کامل صبر کنید تا احتمال آسیب به حداقل برسد.

آسیب‌های روانی از عوارض رابطه مقعدی

مقعد صرفا وسیله دفع مدفوع است و در هر دو جنس ساختار مشابهی دارد، بنابراین رابطه مقعدی برای زن به عنوان از بین رفتن زنانگی و ماهیت بدن اوست. این اتفاق باعث ایجاد بحران‌های وجودی و زیر سوال رفتن زن بودن می‌شود. به ویژه اگر اولین رابطه جنسی از پشت صورت بگیرد، ممکن است افسردگی، ترس از رابطه، بی میلی جنسی، جدایی عاطفی و مشکلات روحی و روانی در زنان ایجاد شود.

در واقع رابطه واژینال و استفاده از قابلیت طبیعی بدن، علاوه بر لذت جسمی و جنسی، باعث تجربه لذت روحی و ارضای عاطفی زن نیز می‌شود. مردان به دلیل آسیبی که در حین رابطه مقعدی به زن وارد می‌کنند، در آینده احساس گناه را تجربه می‌کنند. مختل شدن هویت مردانه و زندگی جنسی سالم، افسردگی، احساس حقارت، اعتیاد به رابطه جنسی ناسالم و ضربه‌های روحی دیگر را به دنبال دارد.

رابطه مقعدی باعث زود انزالی می‌شود. مرد به سرعت از این ناحیه ارضا می‌شود و زن به دنبال راهی برای ارضای خود می‌گردد، این مسئله فشار روحی برای دو طرف ایجاد می‌کند. بنابراین عوارض رابطه مقعدی هم آسیب‌های جسمانی و هم آسیب‌های شدید روحی را به دنبال دارد. بهتر است برای کسب لذت زودگذر، آسیب‌های طولانی مدت را در خود و یا همسرتان ایجاد نکنید.

راه‎‌کارهای کاهش عوارض رابطه مقعدی

تنها راه از بین بردن خطرات و عوارض رابطه مقعدی، اجتناب و انجام ندادن آن است. نکاتی برای افزایش ایمنی رابطه مقعدی را بیان می‌کنیم اما تاکید می‌کنیم هیچکدام از آن‌ها به طور کامل از آسیب دیدن شما محافظت نخواهد کرد:

  • استفاده از کاندوم برای محافظت از گسترش بیماری‌ها و عفونت‌ها بسیار مهم است.
  • از وارد کردن آلت به دهان یا واژن بعد از رابطه مقعدی جلوگیری کنید و حتما قبل از دخول و بعد از خروج از مقعد از کاندوم جدید استفاده کنید.
  • برای کاهش خطر آسیب به اسفکتر، از مقدار زیادی روان کننده استفاده کنید. با این حال خطر پارگی و آسیب دیدن مقعد همچنان وجود دارد.
  • قبل از رابطه مقعدی، برای کاهش خطر پارگی و آسیب، ریلکس کنید. دوش آب گرم ممکن است به شما کمک کند.
  • اگر رابطه مقعدی دردناک است، در هر مرحله ای که بود آن را متوقف کنید.
  • اگر بعد از رابطه مقعدی خونریزی داشتید یا هنگام تخلیه مدفوع سوزش یا درد احساس کردید حتما با پزشک مشورت کنید.

چرا با وجود عوارض مردان رابطه مقعدی می خواهند!

اکثر مردان به دلیل ناتوانی در ارضای جنسی همسرشان و یا مشکلات واژنی آن‌ها، رابطه از پشت را پیشنهاد می‌کنند و احساس می‌کنند از این راه می‌توانند به همسرشان لذت جنسی مضاعفی اهدا کنند. در این شرایط زن لازم است با تایید توانایی همسرش از ارضای او و ابراز رضایت از سکس، احساس قدرت و لذت را به او منتقل کند. به علاوه دو طرف باید با لمس دیگر نقاط تحریک پذیر، آمادگی برای رابطه را ایجاد کنند و به تناسب آن به ارگاسم برسند.

چرا زنان با رابطه مقعدی موافقت می‌کنند؟

زنان عموما به دلیل مشکلات واژن یا درد در آن ناحیه، پیشنهاد رابطه مقعدی می‌دهند یا در صورت درخواست همسر، با آن موافقت می‌کنند. برخی هم برای جلب رضایت همسر به این درخواست تن می‌دهند. زنان باید بدانند در هر حالتی رابطه مقعدی نادرست و آسیب زاست.

همچنین به دلیل شرایط هنجاری و فرهنگی، مسئله پرده بکارت باعث می‌شود زنان برای رابطه جنسی قبل از ازدواج محدودیت داشته باشند و رابطه مقعدی را به عنوان راهی بی خطر برای رفع نیاز جنسی تلقی کنند. رابطه جنسی قبل از ازدواج به هر طریقی که انجام می‌شود می‌تواند پیامدهایی را برای افراد به دنبال داشته‌باشد.

بهتر است زوجین برای رسیدن به اهداف خود در هر رابطه‌ی ابتدا پیامدهای رابطه را مورد بررسی قرار دهند. مشاوره جنسی به زوجین در هر مرحله‌ای برای کسب لذت جنسی و جلوگیری از انحرافات و مشکلات زناشویی خدمات ارائه می‌دهد. همچنین آن‌ها را در زمینه مشکلاتی همچون زود انزالی، دیر انزالی، سرد مزاجی و… راهنمایی می‌کند.

سؤالات متداول

آیا رابطه مقعدی در دوران عقد باعث پارگی پرده بکارت و بارداری می‌شود؟

امکان پاره شدن پرده بکارت در هنگام برقراری رابطه مقعدی وجود ندارد. همچنین بارداری از طریق این نوع رابطه تقریبا نزدیک به صفر است. اما پیشنهاد می‌کنیم به دلیل مضرات فراوانی که ذکر کردیم از این نوع رابطه استفاده نکنید. با روش‌های بدون دخول می‌تواند میل جنسی خود را در دوران عقد برطرف کنید.

آیا می‌توان در دوران بارداری رابطه مقعدی برقرار کرد؟

برقراری رابطه از پشت در دوران بارداری انقباضات مادر را افزایش می‌دهد و موجب بروز مشکل می‌شود. همچنین رابطه جنسی از پشت در ماه‌های آخر بارداری احتمال زایمان زودرس را افزایش می‌دهد.

رابطه جنسی از پشت و بزرگ شدن باسن زن این موضوع درست است؟

برخلاف تصور تعداد زیادی از خانم ها رابطه جنسی از مقعد باعث بزرگ شدن باسن زنان نمی شود. در مطالب قبلی پاتوق ۲۰۰۰ گفته شد که رابطه جنسی از پشت باعث مشکلات زیادی در زنان می شود اما از نظر علمی ثابت نشده است که رابطه جنسی از مقعد یا آنال سکس باعث بزرگ شدن باسن شود.

آیا رابطه جنسی از مقعد باعث بزرگ شدن دهانه مقعد می شود؟

بله اسفنکتر دهانه مقعد در اثر فشار زیاد هنگام ورود آلت تناسلی تغییر شکل می دهد و به مرور باز می شود. بی اختیاری در اجابت مزاج هم برای خیلی از خانم ها اتفاق میوفتد.

آیا ریختن اسپرم مرد در مقعد باعث بارداری میشود؟

خیر مگر در مواردی که روی مقعد ریخته شود و قسمتی از ان به داخل واژن وارد شود. اما اگر اسپرم درون مقعد ریخته شود باعث بارداری نخواهد شد

آیا ریختن اسپرم داخل مقعد مشکلی ندارد؟

ریختن آب منی مرد داخل مقعد زن اگر به سرعت تخلیه شود مشکل خاصی ایجاد نمیکند. اما در صورتی که دیر تخلیه شود باعث عفونت میشود. دلیل اصلی ان وجود میکربی به نام استریپکوک در قسمتی از انتهای روده ي بزرگ به نام کولُن است و وجود این میکروب در ان قسمت ازبدن برای جذب آب و پیش گیری از یبوست الزامی است.

منی مرد سرشار از مواد قندی و پروتئینی است اگر منی مرد در داخل مقعد ریخته شود به رشد هرچه سریعتر این میکروب کمک می کند و لزا اینکار به هیچ وجه توصیه نمیشود.

آیا رابطه جنسی از پشت قابل تشخیص است؟

بله رابطه جنسی از پشت توسط دکتر قانونی قابل تشخیص است

یکبار هم رابطه جنسی از مقعد داشته باشیم در معاینه مشخص میشود؟

به طور کلی هر چه از زمان نزدیکی از مقعد بگذرد تشخیص مشکل می شود مثلاً اگر کسی یکبار رابطه جنسی از مقعد داشته و از ان زمان دو سال می گذرد در معاینه خیلی قابل تشخیص نیست.

توصیه های بهداشتی در رابطه جنسی مقعدی

رابطه جنسی مقعدی از نظر شرعی و در صورت رضایت زن مکروه است و در صورت عدم رضایت زن حرام و از نظر شرعی این رابطه هرگز نباید انجام گیرد. در واقع رابطه جنسی مقعدی سالم نمی‌تواند به اندازه رابطه جنسی از طریق واژن ایمن باشد. به همین دلیل با چند پزشک در این باره صحبت شده تا دست کم با انجام این کار سلامت‌تان به خطر نیفتد.

√ اگر مقعد تمیز نیست این کار را نکنید
درست است، قبل از رابطه جنسی مقعدی باید مطمئن شوید که روده‌های شما خالی است بعد دوش بگیرید و با صابون ضد باکتری منطقه را به خوبی تمیز کنید. از آنجا که چربی کمتری در این ناحیه وجود دارد و سوراخ مقعد حالت الاستیکی کمتری پیدا می‌کند بهتر است کمی این ناحیه را خیس کنید و به این ترتیب از عفونت جلوگیری میشود.

√ رابطه جنسی مقعدی را تنها به دلیل خواست همسرتان انجام ندهید
این واضح است که مانند تمام اعمال جنسی نباید هیچ فشاری در انجام رابطه جنسی به طرفین وارد شود چون این کار میتواند سلامت روان زوجین را تحت تاثیر قرار دهد.

√ رابطه جنسی مقعدی خشک ناراحت کننده است
رابطه جنسی مقعدی خشک ناراحت کننده است و میتواند ایجاد درد و ناراحتی کند. بهتر است از یک سیلیکونی که برپایه آب است، استفاده کنید تا لذت بیشتری ایجاد کند.

√ در رابطه جنسی واژنی و مقعدی از یک کاندوم استفاده نشود
اگر می‌خواهید هم رابطه جنسی واژنی و هم مقعدی داشته باشید نباید از یک کاندوم استفاده کنید. در صورتی که بخواهید رابطه جنسی مقعدی را تبدیل به رابطه جنسی واژنی کنید باید حتما کاندوم را عوض کنید. زنان در صورتی که باکتری‌های این ناحیه داخل واژن شوید زود دچار عفونت می‌شوند.

√ در رابطه جنسی مقعدی فکر نکنید چون باردار نمی‌شوید نباید کاندوم داشته باشید
چربیهایی که روی پوست ناحیه مقعد وجود دارد میتواند باعث انتقال هر نوع بیماری مقاربتی جنسی که همسرتان به آن مبتلاست، میشود زیرا دسترسی مستقیم به جریان خون دارد. حتی اگر هیچ نوع بیماری مقاربتی وجود نداشته باشد باید از کاندوم استفاده کنید.

√ در رابطه جنسی مقعدی از داروهای شل کننده عضلات استفاده نکنید
برخی افراد از داروهایی مانند نیترات آمیل استفاده میکنند تا ارتباط جنسی مقعدی راحتتر و ساده تری داشته باشند. در حالی که هیچ مدرک پزشکی در حمایت از این داروها در جهت کمک به رابطه جنسی مقعدی به دست نیامده است. علاوه بر این داروی شل کننده عضلات بسیاری قوی بوده و عوارض جانبی جدی مانند فشار خون بالا ایجاد میکند.

√ اگر از کاندوم استفاده نمیکنید یادتان باشد بین واژن و مقعد را بشویید
اگر همسرتان از کاندوم برای برقراری ارتباط جنسی استفاده نمیکند از آنجا که واژن مستعد ابتلا به عفونت است بهتر است حتما این ناحیه را بعد از نزدیکی بشویید.

√ فکر نکنید مقعد تب خال نمیگیرید
خیلی ساده است اما درست است که تب خال به همان اندازه که در رابطه جنسی واژینال قابل سرایت است در رابطه جنسی مقعدی نیز میتواند باعث ابتلا شود.

√ از لیدوکائین یا کرم بی حس کننده در رابطه جنسی مقعدی استفاده نکنید
به منظور کاهش درد در طول رابطه جنسی مقعدی به هیچ عنوان از بی حس کننده استفاده نکنید. هنگامی که پوست مقعد بی حس باشد ممکن است آسیب قابل توجهی در اثر فعالیت شدید به مقعد وارد شود.

√ اگر هموروئید دارید رابطه جنسی مقعدی نداشته باشید
اگر مبتلا به هموروئید هستید باید بدانید که رابطه جنسی مقعدی آن را بدتر میکند و باعث خونریزی میشود. 

روش های کاهش درد در رابطه جنسی مقعدی یا سکس از پشت

برای انجام رابطه جنسی مقعدی بهتر است قبل از وارد کردن آلت خود، ابتدا ناحیه مقعد را کمی تحریک کنید. تحریک این ناحیه از بدن برای خیلی ها فوق العاده لذتبخش است.

توجه داشته باشید که رکتوم یا خود مقعد بسیار حساس بوده و باید با احتیاط به آن نزدیک شوید!

ساده ترین کار این است که هنگام انجام رابطه جنسی دهانی، بوسیله انگشت ( باید قبلا” ناخنها را کوتاه کرده و دستهایتان را بشوئید) ناحیه مقعد او را نوازش کنید.

به عکس العمل او دقت کنید، اگر با این کار شما راحت بود و مشکلی نداشت آنگاه باسن او را بیشتر باز کرده و انگشت را عمیق تر ببرید.

قبل از شروع مطمئن شوید که انگشتان شما بخوبی لیز هستند. شما میتوانید از مواد لیز کننده مخصوص استفاده کنید ولی ساده ترین و در دسترس ترین ماده برای اینکار، بزاق دهان شماست!کم کم و به آهستگی انگشت خود را به داخل فرو ببرید. برای حفظ راحتی او مراقب باشید که هیچ فشاری وارد نکنید.

هنگامیکه انگشت شما وارد مقعد شد آنگاه به آرامی دیواره آنرا ماساژ دهید تا بتدریج ماهیچه های این ناحیه شل شده و مقعد آمادگی ورود آلت شما را پیدا کند.

هنگامیکه احساس کردید مقعد کاملا” شل شده و هردو شما آمادگی لازم را دارید آنگاه مقدار زیادی از ماده لیز کننده را روی آلت خود ریخته و سر آنرا به آهستگی وارد مقعد کنید.

بیاد داشته باشید که به منظور حفظ سلامتی خود همیشه و هنگام انجام هر نوع رابطه جنسی حتما باید از کاندوم استفاده نمائید.

در ابتدا که میخواهید آلت خود را وارد مقعد میکنید ممکن است انجام آن بسیار سخت بوده و فقط بتوانید قسمتی از آلت را وارد مقعد نمائید.

ولی بتدریج که بدن شریک جنسی شما شل تر شود، ورود آلت شما راحت تر شده و میتوانید مقدار بیشتری از آن را وارد نمائید. هرگز برای ورود آلتتان از فشار استفاده نکنید زیرا خطر پارگی و آسیب به مقعد وجود دارد.

بهتر است اول ناحیه سر آلت را وارد کرده و بطور آهسته و ریتمیک، آنرا داخل و خارج کنید.هنگامیکه بدن او شل شد،ضمن انجام همان حرکات منظم،مقدار بیشتری از آلت خود را وارد مقعد کنید و همچنان به داخل و خارج کردن همین مقدار از آلتتان ادامه دهید. همین طور تا زمانیکه طرف مقابل هنوز میتواند تحمل کند آلت خود را بیشتر وارد کنید.

با توجه به درد شدیدی که ممکن است رابطه جنسی مقعدی برای طرف مقابل داشته باشد، بوسه، نوازش و ابراز کلمات عاشقانه نقش زیادی در کاهش درد و ایجاد لذت از این نوع رابطه جنسی در او دارد.

بیاد داشته باشید که هرگز در پایان رابطه جنسی، آلت خود را بطور ناگهانی از مقعد بیرون نکشید، زیرا باعث ایجاد درد شدیدی در وی خواهد شد.

در پایان لازم است یکبار دیگر در مورد رعایت نکات بهداشتی به هنگام انجام رابطه جنسی مقعدی تأکید کنم. مقعد بطور طبیعی محل زندگی عوامل بیماریزای بسیاری است که تماس با آنها میتواند سلامت شما را به خطر بیندازد.

به منظور جلوگیری از ابتلا به انواع بیماریها مخصوصا” بیماری ایدز استفاده از کاندوم برای انجام رابطه جنسی مقعدی ضروری است. همچنین باید دستان خود را قبل و بعد از انجامرابطه جنسی مقعدی بخوبی تمیز کنید.

بیاد داشته باشید که انگشت یا آلتتان را که وارد مقعد کرده اید قبل از شستن کامل آن هرگز به واژن شریک جنسیتان وارد نکنید. زیرا احتمال انتقال عفونتها از مقعد به واژن وجود دارد.





:: برچسب‌ها: رابطه مقعدی, عوارض رابطه مقعدی, سکس انال, آنال سکس, نحوه ی انجام رابطه مقعدی, دخول از پشت, ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تیم برنامه نویسی استارین وب
ت : یک شنبه 26 ارديبهشت 1400
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی